INTERVIEW met de moeder van Milan THEMA : gezin

Al snel na het overlijden van Milan had ik een sterk gevoel, zo van: het zou toch héél fijn zijn als we nog een kind konden krijgen. Maar ik dacht ook: dat zullen ze wel raar vinden. Ik wilde nog een kleintje om voor te zorgen. Ik ben altijd gek op kinderen geweest. Onze jongste zoon brengt gezelligheid in het gezin. Leven in de brouwerij. Nieuw leven. Dat merk ik ook aan de meiden. We ervaren het allemaal. Ik ben niet bang dat hem ook iets overkomt. De arts heeft duidelijk gezegd dat het 'domme pech' was bij Milan.


Fragment uit het interview met de moeder van Milan, gehouden op 24 mei 2006.
Milan is in mei 2002 plotseling overleden toen hij bijna drieënhalf jaar oud was.
Zijn halfzus was toen elf jaar, zijn zusje vijf. In juni 2004 is zijn broertje geboren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten