INTERVIEW met de moeder van Floris THEMA : gelukkig zijn

Wanneer ik me weer op iets kon verheugen? Toen mijn man z'n arm om mij heen sloeg en zei dat we zouden proberen om nog een kindje te krijgen. Mijn kinderen geven me veel kracht om vrolijk te kunnen zijn. Ik ben weer gelukkig. Ik kan weer lachen zonder me schuldig te voelen. Maar ik zal altijd angst blijven houden voor het verliezen van een kind. Ik ben vol in de stress op het moment dat er medisch gezien iets afwijkt van het normale.

We hebben Floris alle liefde en vreugde gegeven die we hadden. Dat gunnen we de andere kinderen ook. De vreugde van het leven. Daar gaat het om.


Fragment uit het interview met de moeder van Floris, gehouden op 6 februari 2006.
Floris is plotseling overleden in 2003. Hij is ruim twee jaar oud geworden. Als hij overlijdt is zijn jongste broertje acht maanden oud. Hij heeft een tweelingzusje. In augustus 2004 worden zijn tweelingbroertjes geboren.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten