DAGBOEK 5 juni 2012

Beste lezer van mijn blog,

Vandaag geen fragment uit mijn dagboek, geen fragment uit een interview, geen troostlied en ook geen fragment uit een troostboek. Vandaag stel ik je een vraag:

Wat zou je graag willen lezen op mijn blog?

Wat mis je? Waar wil je meer van? Met andere woorden: waar heb je behoefte aan?

Schrijf je antwoord hieronder bij Een reactie plaatsen. 
Tip: denk er niet te veel over na, schrijf gewoon wat er in je opkomt...
Mijn oprechte dank!



         






2 opmerkingen:

  1. Hallo Lizzy,

    Wat goed dat je dit blog bijhoudt!
    Wat ik graag zou willen lezen, zijn tips over rouwverwerking. Verder zou ik willen lezen over reacties die mensen hebben na een ingrijpend verlies. Vaak zijn die heel begrijpelijk, maar worden door de omgeving niet begrepen.

    Hartelijke groet,
    Georgine Mol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beste Lizzy,

    Allereerst, complimenten voor deze site! wat staat er een rijkdom aan dingen voor lotgenoten.
    Ik sluit me aan bij wat Georgine zegt, iets willen lezen over reacties van mensen. Misschien daarbij ook wel, wat wij zelf vervolgens weer moeilijk vinden, waneer, jaren later, een ander hetzelfe overkomt, verlies van een kind. Ikzelf merk dat mijn reactie naar deze lotgenoot dan toch een extra kleurtje krijgt, wat te maken heeft met mijn eigen verdriet, ik vind het moeilijk om dat te voorkomen. Eigenlijk vind ik dat een verdrietige ouder recht heeft op een reactie wat rechtdoet aan haar of zijn unieke gevoelens op dat moment.En juist ik zou dat toch moeten weten?

    Ook zou ik iets willen lezen over hoe ouders in het leven staan, jaren later...

    lieve groet,
    ik wil je graag ns ontmoeten om bij te praten. Misschien eens in een groepje wat elkaar hier ontmoet?

    BeantwoordenVerwijderen