GASTBLOG van de moeder van Cato

Ik merk dat ik toch nog behoorlijk bitter ben over hoe Cato is behandeld door de artsen. Ik heb het gevoel dat ze eerst te afwachtend hebben gehandeld, en daarna juist te agressief. Ik weet ook niet goed hoe ik om moet gaan met alle belangstelling die ons ten deel valt. Ik kan er eigenlijk helemaal niet tegen. Ik wil hier geen bitter en boos stukje schrijven, hoewel ik natuurlijk best vaak bitter en boos bén. Een paar weken geleden heb ik veel geschreven. Nu ligt het weer even stil. Maar het gaat me lukken om dat wat ik wil zeggen op papier te krijgen zodat anderen het kunnen lezen. De bedrijfsarts vond me 'zo dapper'... Uhm, dapper doorgaan betekent natuurlijk niet dat het niet vreselijk veel pijn doet en dat ik nog steeds niet kan geloven wat ons is overkomen.


Cato is in augustus 2012 overleden aan een zeldzame ziekte die zich
enkele maanden eerder openbaarde. Ze is zeven jaar geworden. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten