GASTBLOG van de moeder van Lucas

Uit je blog haal ik puntjes van herkenning. Zoals de blik die jij van Justin opving toen hij op de achterbank zat. Zo’n moment kan ik mij ook herinneren: Lucas samen met zijn vader teruglopend naar de auto na de plaspauze, vlak voor het ongeluk. En ook het verhaal van het schilderij met de engel en de zonnebloem vind ik heel bijzonder.

Ik zit nog heel erg met schuldgevoelens en spijt dat we geen andere beslissingen genomen hebben. Dat ik over sommige dingen überhaupt niet de discussie ben aangegaan. Terwijl ik wel een vaag (voor?)gevoel had. Maar misschien zijn sommige dingen nu eenmaal niet te voorkomen.


Lucas is in augustus 2012 overleden tijdens een auto-ongeluk waarbij ook zijn vader Leon omkwam. Zijn broertje Jasper (3 jaar) en zijn moeder hebben het ongeluk overleefd.
Lucas is 6 jaar geworden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten