INTERVIEW met de moeder van Bob THEMA : relatie

We zijn heel intensief met elkaar omgegaan na het overlijden van Bob. Mijn man kon mij echt troosten. Ik heb hem aangespoord om te huilen, net na de bevalling, toen hij Bob in zijn armen had. Je moet gewoon huilen, het moet eruit, je hebt verdriet! Ik had niet verwacht dat we elkaar zo goed zouden kunnen vinden in verdriet. Onze relatie voelt nog vertrouwder dan voorheen, we zijn nog blijer met wat we hebben. We spreken de dingen misschien ook meer uit. Ik heb het gevoel dat dit nooit meer stuk gaat.

Scheiden? Ik vind dat je het niet kan maken om uit elkaar te gaan tegenover de andere kinderen. Die vragen daar niet om.


Fragment uit het interview met de moeder van Bob, gehouden op 14 november 2005.
Bob is in 2003 overleden, hij is slechts 3 uur oud geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten