DAGBOEK 9 november 2004

'Mama, waar begint de hemel eigenlijk?'

Dit is een uitspraak van Elio. Ik had geen antwoord op zijn vraag.

Ik vind dit een mooi moment om te stoppen met het publiceren van fragmenten uit mijn dagboek dat ik schreef in de periode september 2002 - november 2004. Natuurlijk ben ik niet gestopt met schrijven, dat doe ik nog steeds! Maar dit dagboek is nu gesloten.
Het is tijd voor een nieuw boek.

Deze weblog blijft gewoon bestaan.
Ouders die geïnterviewd willen worden nodig ik van harte uit om contact met mij op te nemen via mijn website Lizzy de Wilde.

Ik ga bedenken wat ik hier nog zou willen melden. Wat zou u graag willen lezen? Laat het mij, en de lezers, weten door het plaatsen van een reactie.

Dank voor het lezen van mijn dagboekfragmenten en de fragmenten uit de interviews!


                                 "Ouders houden hun kinderen een tijdje bij de hand
                                                maar voor eeuwig in hun hart."
                                                                                               ♥



1 opmerking:

  1. Lieve Lizzy,
    Wat ben jij een fantastisch mens. Wat moet Justin blij zijn geweest met jou als moeder.
    Je hebt me geraakt met je persoonlijke verhalen. Met jouw doorzettingsvermogen en het beschrijven van je innerlijke strijd geef je andere mensen weer hoop en moed om door te gaan. Dank je wel. Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen