DAGBOEK 24 juli 2014














Deze foto laat me niet los.
Wat een heerlijke kinderen.
En wat kijken ze mij stralend aan.

Als de ramp niet had plaatsgevonden,
had ik hen nooit gezien.

Nu zijn ze dood.

Dit is niet te doen, denk ik steeds, dit is niet te doen.
Voor hun ouders is dit niet te doen.


Mo (12), Evie (10) en Otis (8) waren met hun grootvader Nick Norris met vlucht MH17 onderweg naar huis na een zomervakantie met het hele gezin in Europa. Opa zou zijn kleinkinderen voorbereiden op het nieuwe schooljaar waardoor hun ouders, Anthony Maslin en Rin Norris, nog een paar dagen zonder kroost konden doorbrengen in Amsterdam.




1 opmerking:

  1. Het geen er gebeurd overweldigt me, tot in het diepst van mijn wezen word ik geraakt in mijn hart, mijn ziel en iedere cel van mijn lichaam, niet te ontkomen aan deze naakte overgave vallen al mijn grenzen weg in wat is....

    BeantwoordenVerwijderen