TROOSTMUZIEK Niemand weet - Marco Borsato




Niemand hoort
als ons lied weerklinkt
hoe je het met me zingt
in het refrein.

Wanneer je hand heel zacht
even de mijne pakt
is dat moment alleen
voelbaar voor mij.

Niemand ziet
want je bent er niet
het is enkel mijn hart dat me
vertelt
dat we nog samen zijn.

En niemand voelt
wat het met me doet
ik kan jou niet vergeten
mijn hart wil niet weten
dat jij bij me weg bent gegaan.
En wat iemand ook doet of zegt
ik sluit mijn ogen en ontken.

Omdat ik geloof
dat je nog bij me bent.

Elke herinnering
elke schim van elk moment
oh, mijn hart hoeft maar iets te herkennen
en het is gewoon echt
alsof je nog bij me bent.

Niemand weet
wat je nog met me doet
ik kan jou niet vergeten
mijn hart wil niet weten
dat jij me verliet voor altijd.
En wat iemand ook doet of zegt
ik sluit mijn ogen en ontken
omdat ik geloof
omdat ik geloof.

Ja, omdat ik je zie en kan horen
kan ruiken kan proeven
ja, ik voel je op ieder moment.

Omdat ik geloof
dat je nog bij me bent.


Niemand weet, gezongen door Marco Borsato, muziek en tekst van John Ewbank. Uitgebracht in 2010 op de CD Dromen durven delen.

1 opmerking: